.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماد بين المللي ايران !!
دماوند جایگزین برج آزادی می شود
کارگروهی در یکی از سازمانهای زیر مجموعه دولت در این زمینه تشکیل شده و حتی از ایرانیان مقیم خارج نیز دعوت شده که به عنوان سرمایه گذار در استانهای مختلف و نماد ...
دماوند جایگزین برج آزادی می شود



مشرق نوشت :

گفته می شود دست اندرکاران این حرکت گفتگوها و پرداخت هایی به برخی گروه های گردشگری خارجی و برخی گروه های غیرایرانی که در زمینه جهانگردی فعال هستند، داشته اند و همچنین قصد دارند دهکده ای تفریحی و توریستی در دامنه دماوند برای تبلیغات مدنظر خود ایجاد و گردشگران را در آن محل تغذیه تبلیغاتی کنند.

این اقدام ظاهرا در همه استانهای کشور در حال انجام است که یک نماد به عنوان نماد "ایرانیت" در هر استان برجسته سازی و تبلیغ شود.

گفته می شود کارگروهی در یکی از سازمانهای زیر مجموعه دولت در این زمینه تشکیل شده و حتی از ایرانیان مقیم خارج نیز دعوت شده که به عنوان سرمایه گذار در استانهای مختلف و نماد "ایرانی" در نظر گرفته شده در هر استان حضور یافته و سرمایه پردازش و گسترش و ایجاد جاذبه های توریستی در محل آن نماد را برعهده بگیرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حاجي زاده 29 ارديبهشت 1390
يه چيز براي من هميشه جاي سواله؟
وقتي نماد هاي بهتري و البته منحصر به فرد براي مازندران مثل دماوند،شاليزار،دريا،جنگل و حتي آثارهاي خاصي داريم ،اونوقت ما داريم تو شبكه تبرستان از يه ميدان ساعتي كه معلوم نيست چيه به عنوان نماد مازندران استفاده مي كنيم!!!واقعا اين ميدان ساعت ميتونه نماد مازندران باشه يا كوه دماوند؟!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.669 seconds.